Eerste Hulp ondersteuning bij evenementen in Gilze

Hulp bieden
Een vlekkeloos verloop van uw feest, braderie of ander evenement in Gilze? Laat uw Eerste Hulp zorg uit handen nemen! EHBO vereniging Gilze ondersteunt al vele jaren uiteenlopende evenementen van particulieren, bedrijven en instellingen, uitsluitend in Gilze. Door de inzet van onze goed getrainde en gecertificeerde Eerste Hulpverleners (EHV’ers) spelen wij in op ieder incident dat zich voor kan doen.

Hulpverleners
Al onze hulpverleners zijn gediplomeerde EHV’ers via het Oranje Kruis en hebben ruime ervaring opgedaan in de Eerste Hulp Verlening. Zij volgen regelmatig trainingen, herhalingscursussen en trainingen met Lotusslachtoffers. Zo kunt u er van uit gaan dat onze mensen altijd de juiste handelingen verrichten tijdens uw evenement.

Materiaal
EHBO vereniging Gilze beschikt over goed materiaal volgens de laatste richtlijnen van het Oranje Kruis, dat al naar gelang de grootte van een evenement kan worden ingezet. Inzet van de grootte van het materiaal gebeurd altijd in overleg met de organisatie.

Aanvraagformulier ondersteuning bij evenementen:

    BIJ AANVRAAG VAN EEN EVENEMENT GAAT DE AANVRAGER AKKOORD MET ONDERSTAANDE VOORWAARDEN:

    • EHBO VERENIGING GILZE ONDERSTEUNT ALLEEN EVENEMENTEN IN GILZE. CONTACTEER UW LOKALE EHBO VERENIGING WANNEER U EHBO ONDERSTEUNING AAN WIL VRAGEN IN EEN ANDERE PLAATS;
    • DE AANVRAAG MOET MINSTENS 30 DAGEN VOOR AANVANG VAN HET EVENEMENT PER E-MAIL BIJ DE EVENEMENTLEIDER BINNEN ZIJN;
    • U KRIJGT EEN BEVESTIGING VIA DE MAIL EN EEN REKENING VAN DE PENNINGMEESTER VAN EHBO VERENIGING GILZE;
    • EHBO VERENIGING GILZE BEPAALT IN OVERLEG MET DE ORGANISATIE HOEVEEL EHV’ERS ER OP HET EVENEMENT NODIG ZIJN. WIJ WERKEN ALTIJD MINIMAAL MET 2 PERSONEN;
    • DE ORGANISATIE REGELT ZELF VERVOER VOOR EVENTUELE SLACHTOFFERS NAAR DE HUISARTSENPOST OF HET ZIEKENHUIS;
    • ALLE MATERIALEN VAN EHBO VERENIGING GILZE VALLEN ONDER DE VERZEKERING VAN HET EVENEMENT;
    • DE EHV’ERS KAN NOOIT AANSPRAKELIJK WORDEN GESTELD VOOR GEDANE HANDELINGEN EN/OF KOSTEN BIJ ARTS OF ZIEKENHUIS;
    • OP HET TERREIN MOET EEN RUIMTE AANWEZIG ZIJN, WAAR MEN ZICH MET EVENTUELE SLACHTOFFERS EVEN AF KAN ZONDEREN EN MOCHT HET NODIG ZIJN, WAAR EEN SLACHTOFFER OOK KAN LIGGEN. OOK DE EHV’ERS MOETEN ZICH OP EEN COMFORTABELE EN DUIDELIJK ZICHTBARE PLEK KUNNEN INSTALLEREN MET HUN VERBANDMATERIALEN;
    • BEVELEN GEGEVEN DOOR EEN EHV’ER MOETEN TEN ALLE TIJDEN WORDEN OPGEVOLGD;

      KOSTEN:
    • BIJ NIET COMMERCIËLE EVENEMENTEN DECLAREREN WE € 5,- PER PERSOON PER UUR. NA MIDDERNACHT € 10,- PER PERSOON PER UUR OOK BRENGEN WE € 10,- MATERIAALKOSTEN IN REKENING.
    • BIJ COMMERCIËLE EVENEMENTEN DECLAREREN WE € 10,- PER PERSOON PER UUR. NA MIDDERNACHT € 20,- PER PERSOON PER UUR OOK BRENGEN WE € 10,- MATERIAALKOSTEN IN REKENING.
    • WE VERWACHTEN DAT AAN ONZE EHV’ERS OP LOCATIE EEN CONSUMPTIE WORDT AANGEBODEN, EN DAT ER BIJ AANWEZIGHEID VAN EEN HELE DAG VOOR EEN BROODJE OF EEN HAPJE ETEN WORDT GEZORGD.
    • DE ORGANISATIE DIENT EEN CALAMITEITENPLAN TE HEBBEN WAARIN O.A. DE VOLGENDE ZAKEN WORDEN VERMELD:
    • NAAM EN TELEFOONNUMMER VAN DE CONTACTPERSOON VAN DE ORGANISATIE;
    • NAAM EN TELEFOONNUMMER VAN DE CONTACTPERSOON OP HET EVENEMENT;
    • NAAM VAN DE PERSOON DIE, INDIEN NODIG, MET EEN SLACHTOFFER NAAR DE HUISARTSENPOST OF ZIEKENHUIS GAAT;
    • NAAM VAN DE BEVEILIGING OP HET TERREIN;
    • MAATREGELEN DIE GENOMEN ZIJN OM HINDERLIJKE TOESCHOUWERS BIJ EEN HANDELING WEG TE HOUDEN.